Электронныя звароты юрыдычных асоб

Электронныя звароты грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў (далей – грамадзян), і юрыдычных асоб адрасатам разглядаюцца ў адпаведнасці з патрабаваннямі Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года “Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб”.

У адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года “Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб” электронны зварот выкладаецца на беларускай або рускай мовах.

Электронны зварот юрыдычнай асобы ў абавязковым парадку павінна ўтрымліваць:

  • поўнае найменне юрыдычнай асобы;
  • месца знаходжання юрыдычнай асобы;
  • выклад сутнасці звароту;
  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку асобы, ўпаўнаважанага падпісваць звароты;
  • адрас электроннай пошты юрыдычнай асобы.

Электронныя звароты павінны быць разгледжаны не пазней 15 дзён пасля даты (дня) рэгістрацыі, а тыя, што патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі – не пазней 1 месяца.

Адказы на электронныя звароты накіроўваюцца ў электронным выглядзе на адрас электроннай пошты, паказаны ў электронным звароце, альбо ў пісьмовым выглядзе на адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна або месца знаходжання юрыдычнай асобы ў выпадках, устаноўленых Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года “Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб”.

Пакідаюцца без разгляду па сутнасці звароты, якія (па якіх):

  • выкладзены не на беларускай або рускай мове;
  • не ўтрымліваюць прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку, адрасы месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;
  • не ўтрымліваюць поўнай назвы юрыдычнай асобы і адрасы яго месца знаходжання, прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты (для юрыдычных асоб);
  • утрымліваюць тэкст, які не паддаецца прачытанню;
  • змяшчаюць нецэнзурныя або абразлівыя словы або выразы;
  • падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, якое вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах альбо ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
  • утрымліваюць пытанні, якія не адносяцца да кампетэнцыі адрасата;
  • прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
  • пададзены паўторны зварот, калі яно ўжо было разгледжана па сутнасці і ў ім не ўтрымліваюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
  • з заяўнікам спынена перапіска.

Водгук электроннага звароту ажыццяўляецца шляхам падачы пісьмовай заявы альбо напрамкі заявы ў электроннай форме тым жа спосабам, якім быў накіраваны электронны зварот.

Вы можаце адправіць фатаграфіі або іншыя дакументы ў электронным выглядзе на электронную пошту прыёмнай дырэктара ЖКГ jkhlenpriem@komplat.by (для ЖРЭА — jreolen@komplat.by) для разгляду.

Электронная пошта падтрымкі сайта — jreolenprog1@komplat.by

У сувязі з праведзенай рэарганізацыяй сістэмы жыллёва-камунальнай гаспадаркі і перадачай функцый заказчыка па аказанні жыллёва-камунальных паслуг (тэхнічнае абслугоўванне, бягучы рамонт, збор, абясшкоджванне і вываз цвёрдых камунальных адходаў, капітальны рамонт і інш.) у камунальнае ўнітарнае прадпрыемства «Жыллёвая камунальная гаспадарка Ленінскага раёна г. Мінска» (рашэнне Мінгарвыканкама ад 31.12.2015 года №3715) свой зварот па дадзеных пытаннях Вы можаце пакінуць на электроннай пошце дадзенага прадпрыемства.

Электронны адрас для зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб у УП «ЖРЭА Ленінскага раёна» — jreolen@komplat.by

Электронныя звароты для ГП ЖЭУ №1-4 прымаюцца па наступным электронным адрасе:

  • ГП ЖЭУ №1 (вул. Пляханава, 68/4) — jes80@komplat.by;
  • ГП ЖЭУ №2 (вул. Пляханава, 97/2) — jes45@komplat.by;
  • ГП ЖЭУ №3 (вул. Энгельса, 32а) — jes4@komplat.by;
  • ГП ЖЭУ №4 (вул. Лучыны, 14) — jes124@komplat.by.